Pages

  • RSS

dimecres, 20 de juny del 2012

Olivada

Tal i com esmentava en el post de La Dolce Vita, fa unes setmanes vaig acudir amb la meva amiga G. a un Taller de Patés Vegetals.
Mai havia assistit a cap taller de cuina i l'experiència va ser molt positiva: D'una banda vaig poder passar una estona amb la G., a qui feia molt de temps que no veia; i de l'altra em vaig endur cap a casa unes quantes receptes de patés vegetals que us asseguro, estaven delicioses.
El taller l'impartia la Josefina Llargués, us enllaço el seu nom amb la pagina que té al facebook ja que és molt, molt, molt interessant i ens ofereix un munt de consells que ens ajuden a dur una vida més sana.
 Només tinc elogis pel seu taller, ens va fer sentir super còmodes i, com a introducció ens va explicar la piràmide alimentaria i d'una manera amena i entenedora ens va donar algunes pautes que ens poden ajudar a integrar una sèrie d'hàbits per dur una alimentació més saludable.
I és així, com m'he animat a preparar la olivada, (no és un dels patés que ens va explicar però, sí que formava part d'una de les receptes i si no hagués assistit al taller, encara no hauria fet mai cap olivada...).
Estic segura que la majoria de vosaltres haurà fet i fa olivada, però per les persones que com jo, encara som "novates" en el tema, donar les següents indicacions per preparar-la:
Ingredients Bàsics (no indico quantitats ja que tot dependrà de la quantitat d'olivada que volgueu):
Olives negres d'Aragó
Oli d'oliva (l'ideal, per una qüestió de salut, és l'oli d'oliva de 1ª pressió en fred)
Ingredients que podeu afegir als anteriors:
All
Unes herbes de provença
Preparació:
Treure el pinyol a les olives negres, (és recomanable fer ser les olives esmentades i no comprar olives negres sense pinyol ja que com sabeu, el sabor d'unes i altres no té res a veure).
Amb el minipimer barregem les olives amb un rajolí d'oli.
És ara quan hi podem afegir un polsim d'herbes de provença o un gra d'all, i ho barrejarem amb el minipimer.
El resultat és excel·lent, en el meu cas, com a ingredient extra hi he posat  mig gra d'all  i no té color el sabor de la olivada que m'ha sortit, amb la olivada que comprem ja preparada, res a veure!! A partir d'ara i encara que em doni més feina, la olivada sempre casolana!! : )

11 comentaris:

Reformas Aguilas ha dit...

Estoy encantado con vuestra receta y con la página web tan completa que tenéis.

Escuela superior de Canto en Madrid ha dit...

Muchas gracias por compartir el post! muy bueno

Cerrajero Huercal ha dit...

Muchas gracias por compartir el post muchas gracisas!

Cerrajero urgente Almeria ha dit...

Que buena pinta tiene

comprar libros online ha dit...

Que rico tiene que estar, que hambre me ha entrado

gestión redes sociales ha dit...

Que rico esta en plato

Cerrajero El Astillero ha dit...

Un plato con una pinta estupenda gracias por compartir!

Cerrajero Puebla de la Calzada ha dit...

Muchas gracias por compartir la receta!

Interiorismo Aravaca ha dit...

Gracias por la información que aportas a quienes andamos a la búsqueda de aprendizaje útil como el que has expuesto!

Cerrajeros roquetas de mar ha dit...

Tiene buena pinta, gracias por compartirlo y buen trabajo

Informe Pericial Psicológico ha dit...

Buen contenido, gracias por compartirlo, buen trabajo

Publica un comentari a l'entrada